Her kan du finde svar på de fleste af dine spørgsmål. Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål er du velkommen til at skrive eller ringe til os.
info@arkuricurvy.dk - eller kontakt os via vores kontaktformular.
SPØRGSMÅL OMKRING EN VARE
- Får I mere hjem af denne vare?
ArkuriCurvy.dk har 2 typer af varer. Løbende varer og sæsonvarer. Løbende varer får vi løbende hjem og er varer som vi på hjemmesiden giver dig mulighed for at bestille, selv om vi ikke har den på lager. En sæsonvare som er udsolgt når vi ikke har flere, de vil løbende udgå af vores hjemmeside og kan ikke bestilles online, hvis vores online system mener vi ikke har flere styk på lager. Vi får ofte efter leverancer af populære varer, og nogle gange får vi varer retur. Derfor kan vi kun opfordre dig til at kigge forbi fra tid til anden.
Vi gør opmærksom på, at en løbende varer kan risikere at være udsolgt hos ArkuriCurvy.dk og hos vores leverandører på samme tid. - Jeg har brug for mere information om en vare
ArkuriCurvy.dk skriver så mange oplysninger som muligt om vore varer, så som størrelse, farve og materialer. Hvis du har brug for yderligere information så skriv til os - det er vigtigt at du vedlægger varenummeret, som du finder i varens beskrivelse (f.eks. C523). - Jeg er interesseret i noget tøj i et af de mærker I fører - kan I finde det til mig?
Desværre er det alt for ressourcekrævende at kunne supplere vores sortiment på baggrund af kundeforespørgsler. - Kan I fortælle mig hvor jeg ellers kan købe denne vare?
Vi kan desværre ikke fortælle dig, hvor du ellers kan købe de varer, du finder hos ArkuriCurvy.dk
OM AT HANDLE HOS ArkuriCurvy.dk
- Jeg er ny kunde. Hvordan bestiller jeg?
Du vælger den eller de varer du ønsker og finder den rigtige størrelse og farve og lægger det i din indkøbskurv. Du kan altid få overblik over hvad du har i din indkøbskurv ved at klikke på ”Indkøbskurv” linket, som du finder i højre kolonne af skærmen. Fra indkøbskurven kan du gå videre til bestillingen. Undervejs i bestillingen skal vi have oplyst e-mail-adresse, så vi kan sende dig f.eks. din ordrebekræftelse og du skal oplyse navn, adresse mv. således at vi kan fremsende din bestilling. Til slut skal du gennemføre din betaling. Hvis du skal betale med dankort/kreditkort, så kan det være en fordel, at du har det klart, når du handler.
- Har I et katalog?
Nej, ArkuriCurvy.dk har ikke noget katalog. I vores sortiment finder du mange forskellige mærker og i og med at der løbende er en udskiftning hvor varer kan udgå og hvor nye kommer til, så laver vi ikke noget katalog. Kom forbi hjemmesiden med mellemrum og se hvad der er kommet til af nye varer. Du kan med fordel tilmelde dig vores nyhedsbrev og modtage nyheder direkte i din mailboks. - Har I en fysisk butik?
Nej vi har ikke nogen fysisk butik. Vi er en 100% Internet baseret virksomhed, hvor du handler via Internettet og hvor vi fremsender din bestilling med Post Danmark eller GLS Pakke Shop. - Kan jeg ringe til jer?
Vi foretrækker at blive kontaktet pr. e-mail. Det giver os muligheden for at være mest muligt effektive i besvarelsen af henvendelser. Det koster os mindre at svare på e-mails og den besparelse bliver afspejlet i vores priser.
Foretrækker du at ringe til os er du naturligvis velkommen til det på 61 28 70 70.
Telefonen er åben mandag - torsdag fra 10:00 - 14:00, fredag fra 09:00 – 16:00.
Hvis vi ikke svarer telefonen, så er det forbi vi har travlt og ikke har mulighed for at svare. Prøv at ringe igen senere eller send os en e-mail og vi vender tilbage. Typisk besvare vi henvendelser indenfor 1 arbejdsdag og ned til få minutter efter vi har modtaget henvendelsen.
SPØRGSMÅL OM FRAGT OG LEVERING
- Kan jeg hente mine varer direkte på jeres lager?
Det kan desværre ikke lade sig gøre at hente din bestilling eller på anden måde blive ekspederet fra vores lager. - Hvor lang tid vil der gå inden jeg modtager mine varer?
Din ordre forventes afsendt indenfor 1-3 hverdage fra ordreafgivelse. Undtaget herfra er varer, hvor der på hjemmesiden er angivet, at det er en bestillingsvare, en vare der ikke er på lager eller på anden måde en vare, hvor det er angivet er en vare med længere leveringstid. Alle varer sendes med Post Danmark eller til en GLS Pakke Shop. Leveringsmetoden vælges af dig.
Når det sker, at vi har vist at en vare er på lager og den ikke er, og vi ikke kan få varen hjem, vil du blive orienteret hurtigst muligt. Hvis vi mener der er en mulighed for at skaffe varen hjem til dig, vil vi undersøge denne mulighed.
Ved bestilling af både lagervarer og varer som er angivet som bestillingsvarer, forbeholder ArkuriCurvy sig ret til enten at sende ordren delvist eller samlet når bestillingsvarerne er på lager igen.
Alle varer leveres så længe lager haves. Med mindre der er fejl i vores lagersystem, så vises det på vores hjemmeside om en vare er på lager eller om vi skal bestille den hjem.
NB: Der tages forbehold for trykfejl, lagerstyringsfejl og prisændringer.
- Hvad skal jeg betale i fragt?
GLS Pakke Shop:
Hvis du vælger GLS Pakke Shop, så udgør fragten 49,- kr. ved køb for under 800,- kr.
Hvis du vælger GLS Pakke Shop, og dit varekøb er på mindst 800,- kr, så udgør fragten 0,- kr.
Hvis du får leveret pakken med GLS til din arbejdsplads gælder samme regler som ved GLS Pakke Shop.
Post Danmark
Prisen for levering med Post Danmark variere afhængig af hvilken leveringsmulighed du vælger.
Levering uden omdeling (dvs. du skal afhente pakken på posthuset) : 49,- kr.
Normal omdeling koster: 64,- kr. - Kan I lægge pakken på et aftalt sted?
Hvis du vælger at benytte dig af fragt muligheden med Post Danmark som hedder "Flexlevering", så kan du indgå en aftale med Post Danmark, som giver Post Danmark mulighed for at lægge pakken på et aftalt sted. Det kan være i f.eks. garagen, skuret eller i drivhuset. Der hvor det passer dig.
Det er IKKE alle der kan lave en aftale med Post Danmark, men du kan læse mere om flexlevring - klik her.
SPØRGSMÅL ANGÅENDE BETALING
- De accepterede betalingsmetoder
Vi anvender følgende betalingsmetoder
- Dankort
- Dankort / VISA-Dankort
- VISA
- MasterCard
- VISA Electron
- Maestro
- Bankoverførsel (Forudbetaling)
OBS: Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.
De viste priser på sitet er inkusiv dansk moms (25%) Al handel på ArkuriCurvy foregår på da dansk. - Kreditkort
Når du skal gennemføre din bestilling, får du opgivet hvilke varer du har bestilt, samt den samlede pris (inkl. fragt). Når du vælger "Godkend og Betal" som det sidste i købsprocessen, bliver du ført til en sikker server hos vores betalingsleverandører, hvor du skal indtaste følgende:
- Kreditkortnummer (16 cifre)
- Udløbsdato
- Kontrolcifre (3 cifre)
Såfremt du ikke udfylder disse felter korrekt, kan ArkuriCurvy.dk ikke gennemføre dit køb. Herefter trykkes på "Godkend". Beløbet trækkes først på din konto, varen sendes fra ArkuriCurvy.dk.
Du vil ved modtagelsen af din bestilling modtage en faktura.
Vi gør opmærksom på, at nogle betalingskort spærres beløbet du handler for. Det betyder, at banken har reserveret beløbet, således vi kan hæve det, når vi sender varerne. Annullere du f.eks. dit køb igen, så vil banken frigive reservationen igen.
- Hvornår trækker i betalingen
Vi trækker din betaling,når ordren er pakket og registreret som afsendt fra vores lager.
JEG HAR AFGIVET EN BESTILLING
- Kan jeg ændre min bestilling?
Du har mulighed for at ændre din bestilling, hvis vi IKKE har pakket den endnu. Vi pakker løbende igennem dagen, og skal derfor modtage din ændring hurtigst muligt pr. e-mail eller pr. telefon efter afgivelse af din bestilling, for at det skal kunne lade sig gøre. Husk at oplyse dit ordrenummer ved din henvendelse.
- Hvis der ikke er nogen hjemme, når vi pakke leveres, hvad sker der så?
Hvis der ikke er nogen hjemme, vil Post Danmark lægge en seddel i din postkasse/brevsprække, med information om, at du kan afhente pakken på dit lokale posthus. Du kan med fordel vælge levering på din arbejdsplads, da der formodentlig altid er nogen til at modtage pakken. - Kan jeg ændre min leveringsadresse på en ordre?
Du har mulighed for at ændre din leveringsadresse, hvis vi IKKE har pakket den endnu. Vi pakker løbende igennem dagen, og skal derfor modtage din ændring hurtigst muligt pr. e-mail eller pr. telefon efter afgivelse af din bestilling, for at det skal kunne lade sig gøre. Husk at oplyse dit ordrenummer ved din henvendelse. Vi vil vende tilbage med information om, hvorvidt vi kunne foretage ændringen. - Min bestilling er en gave, kan jeg tilføje et kort?
Det er desværre ikke muligt for os, at tilføje kort eller personlige hilsener til din bestilling.
SPOR DIN PAKKE VIA TRACK & TRACE
- Kan jeg følge leveringen af min bestilling?
Alle pakker der er sendt får et Track & Trace nummer. Nummeret kan du slå op hos enten GLS eller Post Danmark. Typisk bliver en pakke scannet i løbet af natten efter du har modtaget besked om at vi afsendt din pakke.
GLS Pakke Shop informeret pr. e-mail og/eller SMS af GLS når pakken ligger klar til afhentning hos den valgte GLS Pakke Shop.
Post Danmark informere pr. e-mail og/eller SMS løbende om din pakke og pakkes Track & Trace nummer
FORTRYDELSESRET
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter du har:
- a) har modtaget din vare
- b) får den sidste vare i fysisk bestiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer som leveres enkeltvis
- c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk bestiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelse om, at du ønsker at fortryde dit køb.
Meddelsen skal gives via info@arkuricurvy.dk eller vores kontakt formular på hjemmesiden. I din meddelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan benytte vores standardfortrydelsesformular som du udfylder, printer og lægger ved varerne du sender retur. Gå til vores returformular - klik her.
Du kan også vælge at bruge den returformular som er en PDF som du kan udprinte og udfylte - Download basic returformular som PDF fil - klik her.
RETURNERING
Du skal sende din bestilling retur til os uden unødvendig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse tilbageleveringen af varen.
Du kan benytte vores standardfortrydelsesformular som du udfylder, printer og lægger ved varerne du sender retur. Gå til vores returformular - klik her. På den måde sikre du dig, at får givet os alle de rigtige oplysninger til en hurtig behandling af din returpakke.
- Kan jeg komme forbi og returnere eller bytte en vare?
Det er desværre ikke muligt at indlevere din retur pakke på vores adresse. Pakken skal sendes til os.
- Jeg har brug for at returnere eller bytte en vare, hvad gør jeg?
Du har forskelilge muligheder i forbindelse med at returnere en vare.
OMBYTNING: Ved ombytning sender du varerne retur til os, og du vælger selv hvem du sender med. Du betaler selv for fragten retur, mens vi betaler fragten for at sende dig det nye tøj i de ønskede størrelser.
RETURNERING: Ved returnering sender du varerne retur til os, og du vælger selv hvem du sender med. Du betaler selv for returfragten.
TILBAGEBETALING: Varebeløbet krediteres din konto indenfor 7 hverdage, efter modtagelse af returpakken.
Har du betalt med Dankort eller andet betalingskort eller kreditkort, vil beløbet blive tilbageført til det pågældende kort. Har du betalt på andenvis - f.eks. bankoverførsel, Danske Netbank eller lignende, bedes du oplyse regnr. og kontonummer og beløbet vil blive overført til ønskede konto. Alt dette kan du nemt og hurtigt udfylde via vores online returformular.
RETURADRESSE:
ArkuriCurvy.dk
Krogsbjergvej 8
5600 Faaborg
- Reklamation - der er en fejl eller mangel på en vare
Oplever du din vare har en fejl skal du kontakte os hurtigst muligt og vi vil i fællesskab finde ud af, om du du skal have og kan få en erstatningsvare, hvordan varen returneres osv. - Der mangler noget i min ordre
Dersværre kan vi lave en fejl. Hvis du har modtaget din bestilling og der mangler en vare, så kontakt venligst vores kundeservice. Oplys hvilken vare der manger der mangler, hvad du har modtaget og dit ordrenummer, så vil vi undersøge sagen.